joi, 12 noiembrie 2009

CEI TREI "I"

INTEGRITATE, INDIVIDULAITATE si INTIMITATE personala.
    Intamplator azi am avut un vis exact despre acest subiect.
Caracter integru; sentiment al demnitatii, dreptatii si constinciozitatii, care serveste drept calauza in conduita omului; onestitate; cinste; probitate.
Individualitate: totalitate a trasaturilor caracteristice prin care un individ difera de altul. 2) Persoana inzestrata cu calitati deosebite, exceptionale.
 Lucruri intime; chestiuni pur personale..
    Am redat aici pe scurt cateva definitii a celor mentionate mai sus astfel incat nimeni sa nu isi puna semne de intrebare la ceea ce reprezinta fiecare cuvant din cele la care fac referire. Am cunoscut dragii mei multi oameni de-a lungul timpului, de unele persoane chiar m-am atasat si tin la ele pastrandu-mi in acelasi timp si cele trei elemente, cei trei 'I". Am o relatie de patru ani de zile, foarte frumoasa timp in care ne-am format o individualitate de relatie si deasemenea intimitatea de cuplu. In tot acest timp persoana langa care sunt a incercat sa imi violeze intimitatea personala si chiar a reusit. Ca orice om, nu accept ca nici unul dintre cei trei "I" sa imi fie accesati de catre o alta persoana. Asadar violarea intimitati mele personale de catre persoana cu care formez un cuplu a dus la despartirea noastra pentru o scurta perioada. Insa pentru faptul ca ne iubim foarte mult ne-am reimpacat repede.
     Nu ne-am despratit neaparat pentru ca aveam ceva de ascuns, ci pentru ca eu merg pe premiza ca o relatzie trebuie sa se intemeieze pe incredere, respect si dragoste, ori acest lucru mi-a dovedit ca nu exista incredere(acum tostul este ok), pentru ca amandoi am avut de invatat). Nu vreau relatii incerte!. In momentul in care faci pasul catre cuplu este evident ca se naste Integritatea, Individulaitatea(sa-i spun asa) si Intimitatea de cuplu, insa acestea nu trebuie sa modifice cu nimic Intimitatea, Individualitatea si Integritatea personala.
    Daca acest lucru se intampla este destul de rau. Acest lucru se intampla atunci cand, persoanele percep altfel iubirea.. si renunta la cele trei elemente acestea existand numai ca relatie. Total gresit!!!
    Cand iubesti pe cineva, daca chiar iubesti si nu doar doresti acea persoana, trebuie sa o accepti asa cum este, cu cei trei "I" personali si cu relatiile de prietenie pe care le are. Daca nu este evident ca nu exista iubire.. ci doar dorinta si posesivitate.. nicidecum dragoste... ci chiar necesitate. Relatiile la care ma refer eu niciodata nu sunt de durata mare, iar in momentul in care tu renunti la CEI TREI "I" personali in favoarea celor de relatie... tu nu mai existi.. decat in doi, existi ca CUPLU doar! Ei, dupa ce acest cuplu se sparge... tu, tu... esti foarte distrus, pentru ca ai renuntat de mult la a mai fi tu.. in favoarea de a fi NOI!!! Iar acum cand acel NOI nu mai exista.. TU unde esti? Cred ca unii sunt destul de inteligenti sa perceapa asta si sa inteleaga ce subliniez eu aici.
    Am intalnit persoane la care nu ma asteptam... dar desi au avut zeci de relatii.. si-au pastrat toti cei trei "I" si am intalnit si persoane care....desi sustineau sus si tare ca nimic nu le va modifica cei trei "I" cand au dat de asa zisa mare iubire... nu au rezistat si au inceput sa manance din palma persoanei iubite.. calcand peste toti cei trei "I".
    De regula cand incerci sa suni o astfel de persoana iti raspunde cealalata cu : " noi nu...., te rog sa nu mai suni.... , acum e cu mine si atat!...etc" Si eu ma intreb, atunci cu EL cum ramane... Va avea prieteni numai pei cei din jurul persoanei iubite, va avea prieteni numai cu acceptul persoanei iubite, nu va fi in stare sa lupte pentru a isi pastra prietenii lui aproape, si in mare va face numai ceea ce NU RANESTE sentimentele sau DORINTELE persoanei iubite! Intradevar, pot spune ca asta este iubire, dar si sacrificiu, te sacrifici pe tine si relatiile de prietenie pe care le-ai avut.. si atunci TU, te pierzi! Tu nu existi decat ca si CUPLU, pe cand persoana iubita exista si ca EL/EA si ca CUPLU. De ce? Pentru ca ea dicteaza.. celalalt doar se supune, se sacrifica.. numai de dragul de a o atinge,de a o saruta.. de a o imbratisa. Multi imi condamna felul de a gandi spunand ca atunci cand formezi un CUPLU este normal ca cei trei "I" personali sa dispara si saramana numai cei trei "I" de cuplu. Total fals, dar nu le judec opiniile.
    De ce am spus total fals? pentru ca cei trei "I" de cuplu trebuie sa se nasca din cei trei "I" personali ai ambelor persoane, dar fara ca acestia sa fie desfintati.
   Atunci cand doi parinti dau nastere unui copil, din dragostea si daruirea lor... nu mor parintii si ramane numai copilul. La fel este si cu Individualitatea, Integritatea si Intimitatea de cuplu cat si cea personala trebuie sa se pastreze si sa ramana intacte. Numai una poate sa se dizolve.. cea de CUPLU, cea personala niciodata!!! Asadar.... stiti voi care.. nu mai renuntati la a fi VOI in favoarea a fi CUPLU. Puteti fi si VOI si CUPLU, numai daca sunte-ti in stare sa luptati si sa va mentineti Individualitatea si Integritatea.. cat si Intimitatea.. cu demnitate. Am scris deja prea mutl. pentru ca un om simplu, ca mine, nu stie sa sa rezume in cuvinte.. asadar astept obiectii si comentarii pe marginea acestui text lasat oarecum fara incheiere. Va poop. Bughi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfatul si parerea ta pot fi utile. Implica-te!