miercuri, 27 octombrie 2010

"Protestul foamei! Motiunea saraciei!"

   Incep prin a imi manifesta dezamagirea asupra fatului ca nimic nu s-a schimbat in urma revolutiei de acum 20 de ani, cu exceptia faptului ca stiinta si accesul la informatie este la indemana oricui prin intermediul tehnologiei avansate. In rest, suntem cam la fel de indobitociti, la fel de needucati si necivilizati. Evident ca nimeni nu a intervenit deoarece nimeni nu are acest interes.

   Cei care guverneaza aceasta tara au nevoie ca noi sa fim inca indobitociti pentru a putea fi mai usor de folosit/manipulati, desi, pana si pentru a fi manipulat inseamna sa ai ceva minte in cap. Deasemenea au nevoie ca noi sa fim inca necivilizati, pentru ca afacerile in domeniul curateniei sa prospere in regim clientelar, deasemenea au nevoie sa fiim needucati oferind un sistem de invatamant precar si costisitor. Toate aceste lucruri ne subjuga moral si financiar celor care ne conduc.

   PROTESTUL de ieri nu reprezinta cu adevarat nemultumirile manifestantilor, ci mai degraba al unora carora nu le place ceea ce au pierdut, fara a le pasa de ceea ce au pierdut sau au de pierdut cei care manifesteaza.

   Astazi eram in trafic prin Bucuresti, si am mers ceva timp in paralel cu grupurile de autocare ce se deplasau spre centrul capitalei la greva. Am parcurs ceva timp de la Rahova in Grozavesti si am tot avut timp sa arunc un ochi pe geam la cei care ocupau aceste autocare. Am constatat cu stupoare ca acestia nua veau fete de oameni tristi si amarati, ci mai degraba veseleau si radeau de parca ar fi intr-o excursie de relaxare si nu la un protest. Aceasta nu este o atitudine corecta pentru un om care vine la un "protest al foamei" ci mai degraba un comportament ce lasa de inteles ca acesti oameni au fost platiti, sau in schimbul a ceva au venit in Bucuresti la acest protest. Ceva mai tarziu imi sun un prieten sa vad ce face, acesta imi raspunde " merg la protest" il intreb "de ce?" si acesta raspune " asa... ca suntem mai multi tipi si mergem si noi sa tipam pe acolo" deci.. fara un motiv. Deasemenea foarte multi oameni care purtau pelerine CNSRL FRATIA habar nu aveau de ce sunt acolo si pe cine reprezinta, habar nu aveau nici macar ce scria pe acele pelerine primite cu ceva pachete de mancare probabil, o explicatie a fost " nu stiu, am fost si noi chemati aici". Deasemenea foarte multi discutau cu totul si cu totul altceva decat problemele pe care ar fi trebuit sa le dicute la acest protest.

   Numesc acest protest, nu un protest al foamei, ci un protest al prostiei! In acest protest al "foamei", unele primarii au paltit bani din bugetele locale pentru deplasarea oamenilor catre Bucuresti, deci exista bani de asa ceva, dar nu de rezolvat "foamea". Motiunea de cenzura, s-au dat bani grei unor persoane sa voteze pentru caderea guvernului si reluarea sistemului MULTICLIENTELAR format imediat de dupa revolutie. Deci a fost o motiune a saracieii dar platita cu bani grei :) 

   Nu sunt de acord cu sitemul clientelar "arondat" fiecarui sistem politic. nu sunt de acord cu actualele masuri(nu la modul asta, sunt implementate gresit), insa pentru nimic in lume nu as mai dori sa revina sistemul politic MULTI clientelar datorita caruia am ajuns in aceasta situatie!

   Avem o problema nu cu ideea de baza a masurilor de eradicare a crizei gandite de guvern, ci cu incapacitatea de implementare.. si mai ales de piedicile care li se pun in a isi face un plan corect si cooerent.. psd-isti stiu de ce ;)

   Eu unul as iesi cu drag la manifest atunci cand voi simti nevoia, si atunci voi gasi un alt om care sa gandeasca ca mine, care sa aiba problemele mele, si cu care sa ma unesc in acest demers. dar niciodata nu am sa ies la un protest comandat politic sau pentru interese politice ce nu ma vizeaza in mod direct.
   Se tot aduc acuze fiecarui guvern ca au un sistem clientelar, suntem foarte capabili de astfel de critici, insa nu suntem capabili sa ne analizam pe noi sa ne dam seama ca politica este exact ca "afacerile" din familie. Spuneti-mi cati dintre voi, care ocupati un post cu oarece putere/influenta pe undeva, nu va favorizati familia, rudele si pe cei la care tineti!? Sta in natura umana acest lucru si il facem toti. Ii urasc pe cei care neaga, acestia nu se pot numi sinceri. Ideea este ca, conteaza 1. masura in care favorizezi pe cineva, si faptul ca defavorizezi pe altii, si 2. sinceritatea.
Deasemenea, trebuie sa fii mult prea prost sa nu realizezi ca orice guvern si sistem politic trebuie sustinut financiar, si asta nu se poate face decat acordand unele facilitati catorva societati importante ca rol economic in tara respectiva. Altfel, cam greu sa reziste cineva. Si credeti-ma, CEL MAI BUN GUVERN ESTE CEL CARE NU REZISTA!!! Pare absurd, dar miza este foarte mare, si trebuie sa cedezi multe din doctrina si ideologia ta de partid si de a conduce tara, pentru a putea ideplinii macar jumatate din ceea ce ti-ai propus sa faci. iar cei care sunt intergii, NU ACCEPTA, deci NU REZISTA, insa asa ceva sigur nus e va intampla in aceasta tara, si probabil nici undel altundeva.

   Nu am studiat prea mult, nu am o cultura foarte mare, dar asta nu inseamna ca nu am capacitatea de a gandi o anumita "logica" a lucrurilor, de a o intelege si de a imi da seama care este realitatea.
   Mi-as dori cu mare ardoare sa scapam de aceasat politica slaba a celor care o fac, si sa reusim sa avem cu adevarat un guvern adevarat, fie el chiar si extern! Daca noi nu suntem capabilii sa aducem pe altii, de ce sa plecam noi din tara?

Ma bag la somn ca este tarziu.

Cu respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfatul si parerea ta pot fi utile. Implica-te!