vineri, 17 februarie 2012

Ganduri ratacite... vorbe ale sufletului meu.

       
      Ia-ma cu tine, alearga-ma.. eu te alerg de mult! Prinde-ma de mana, rataceste-ma, eu ratacesc de mult. Strange-ma in brate, iubeste-ma, eu iubesc de mult! Fii acolo unde sunt si eu.. eu sunt acolo de mult... Fii cu mine... Eu si Tu.. un intereg! Suflet pereche..
--------------------------------------------------------------------------------------------
        Devenim cu adevarat liberi.. numai dupa MOARTE! Pana una alta suntem prizonierii mintii noastre adeseori bolnavicioase!

--------------------------------------------------------------------------------------------
        Daca-mi spui ca imi iubesti sufletul atunci la ce ai nevoie de al meu trup?!

--------------------------------------------------------------------------------------------


        Nu este de vina cel care este frustrat, cat este de vina cel ce frustreaza. Am spus-o si o sustin cu tarie! Aud multe voci, de oameni culti, care se pretind foarte intelectuali spunand in dorinta de a face atac la persoana despre un X sau Y etc,, care-si da, avand acest drept garantat, cu parerea.. spunand " X este un frustrat sau X..Z...N.." sau "sunt niste frustrati"(pt grupuri) Dragi oameni cul...ti, eu ca simplu om va rog, inainte de a afirma asa ceva in fata unei societati, care aveti pretentia sa fie educata si sa va inteleaga, sa consultati mai intai dex-ul! Vina frustratului intervine atunci cand din frustrarea sa devine complexat si slab ca persoana. In rest.. NU ESTE O GRESALA SAU UN LUCRU RAU a fi frustrat.. este un lucru ce se intampla pentru ca unii o fac. A fi un om destept nu inseamna musai a fi drept! F.B

--------------------------------------------------------------------------------------------

       Sunt oamenii pe acest pamant care nu au picioare sa mearga, care nu au maini sa poata imbratisa, care nu au ochi sa poata vedea sau grai sa-si poata rosti vorbele. Omule, indiferent cat de greu iti este in viata.. atata timp cat le ai pe toate acestea.. lasa arogantele si imparte celor din jur bucurie... dragoste.. caldura.. TRAIESTE!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------
       Uneori e prea tarziu sa poti schimba unele lucruri care nu mai au cale de intors.. insa niciodata nu este prea tarziu de a te comporta altfel, de a fi optimist, de a te implica mai mult in lucruri in care nu ai facut-o, de a realiza mai mult! Voi continua sa zambesc pana cand moartea-mi va lasa zambetul incremenit acestui pamant.. De unde venim exact.. si unde ne ducem.. nimeni nu stie! Vom afla fiecare la randul nostru.

--------------------------------------------------------------------------------------------
        Nu-mi spune ca ma iubesti! Nici eu nu o sa-ti spun asta, insa nu inseamna ca nu se intampla! Vreau doar sa lasam faptele sa curga, atitudinea, comportamentul, sinceritatea... inseamna mult mai mult. Sa cautam a spune vorbe pentru ceea ce nu putem simti! Suntem impreuna, cu sau fara cuvinte, iar asta este cel mai important!

--------------------------------------------------------------------------------------------
Ninge si fiecare fulg de nea imi mangaie obrazul
ceea ce pare a fi o lacrima este de fapt o stea
O stea de gheatza ce-mi alina cum tu nu stii sa o faci, necazul
substituind dragostea din partea ta.
                     ***
... Te uitii cum pomii greu atarna
impovorati de zapada-i rece
la fel si inima-mi suspina
pentru ca a ta de langa a amea a decis sa plece.
                     ***
Oriunde si oricate anotimpuri voi strabate
oricat de bine sau greu imi va fi si inima-mi va bate
si chiar atunci cand imi voi lasa pamantului trupul meu
te voi avea in suflet pe tine.. mereu.
---------------------------------------------------------------------------------------------
      Consider ca, atata timp cat omul nu-si poate depasi subiectivitatea, si nu accepta un spectru mai larg de viziune, orice sansa de evolutie a acestuia este pe jumatate compromisa!

...conditia umana...
---------------------------------------------------------------------------------------------
     Caracatita nu-si arata niciodata capul, dar te lovesti in fiecare zi de tentaculele ei!

---------------------------------------------------------------------------------------------
     Atunci cand reusesti ceva, fii fericit. Atunci cand nu reusesti ceva fii calm si linistit. Atunci cand pierzi ceva, fii trist si doar atunci cand se intampla ceva rau, plangi de suparare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfatul si parerea ta pot fi utile. Implica-te!