marți, 29 martie 2011

La o cafea cu mine insumi!

      Astazi in timp ce serveam cafeaua de dimineata, si in urma unor mici incidente in relatia mea cu unele persoane ma gandeam a mia oara daca as putea defini vreodata structura morala a omului care, consider eu, ar trebui sa fie strans armonizata cu echilibrul rational-sentimental cat si energetic. Constat ca de fiecare data ca nu sunt singurul om care are unele dezechilibre, unii fiind insa foarte dezechilibrati. Obisnuiesc de regula, fata de acele persoane care le cunosc si ma cunosc de mult timp, sa imi justific deciziile si faptele, deoarece mi se pare cel mai de cuviinta(asta doar in cazul in care nu am ceva cu acea pers.).
      Discutand cu persoana cu care sunt in relatie de 9 ani de zile, si care sustine ca ma iubeste. primesc de multe ori la unele intrebari urmatorul raspus " este viata mea si fac ce vreau cu ea" "ca asa vreau eu" e.t.c. Sincer sa fiu, mi se intampla si mie sa dau astfel de raspunsuri, dar ma repet, asupra persoanelor fata de care am oarece aversiuni sau imi sunt indiferente. Eu stiu insa ca nu ii sunt indiferent ca persoana, si atunci ma intreb de ce, totusi aceste raspunsuri? Ma gandeam ca ar fi vorba de indiferente de moment..hmm.. cam dese.. deci exclus. Apoi am incercat sa gasesc un raspuns, stand de vorba cu mine la o cafea, analizandu-ma pe mine, si, intr-un final mi-a venit un raspuns la intrebare. De ce dam astfel de raspunsuri uneori si acelor persoane la care tinem? Pentru ca acest raspuns nu este doar unul setat de indiferenta, ci si de incapacitatea noastra de a ne justifica unele gesturi, atitudine, fapte.
      Deci in concluzie, am scris aceasta nota, pentru a va face si pe voi sa intelegeti faptul ca, atunci cand primiti un astfel de raspuns din partea unei persoane care stiti ca tine la voi, sau ca va este prieten/a, nu este pentru ca ii sunteti indiferenti, ci pentru ca pe moment este incapabil/a sa justifice atitudinea sau faptele pe care voi le reprosati. De regula, dupa un astfel de lucru, persoana respectiva vine cu scuze si justificari :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfatul si parerea ta pot fi utile. Implica-te!