duminică, 28 octombrie 2012

Cum incepe schimbarea!?


  Vrei sa te schimbi si nu stii cu ce sa incepi!? Nimic mai simplu!
  Cineva m-a intrebat azi ce ar trebui sa faca pentru a se schimba, asta dupa ce am reusit sa il fac sa inteleaga ca singura problema a nefericirii lui nu o constituie ceilalti ci insusi persoana lui.
  De ce am spus asta? Pai... era genul de persoana care punea mare pret pe ceea ce spuneau altii. Aceste lucruri ii creau mereu neplaceri si nefericire. I-am recomandat sa citeasca articolul anterior, insa vreau sa ii si raspund la intrebarea " ce ar trebui sa fac ca sa ma schimb?" Pai.. schimbarea noastra incepe atunci cand nu mai permitem mediului inconjurator sa ne influenteze mintea, emotiile si personalitatea. Asadar... trebuie sa te iubesti si sa te accepti tu asa cum esti, abia apoi sa incerci sa te faci acceptat de ceilalti. Ai sa vezi ca din momentul in care pui asta in practica se vor schimba multe... si daca pana acum tanjeai sa cunosti pe cineva ce iti placea si nu te placea.. vei descoperi ca vor incepe sa te placa altii si sa tanjeasca sa te cunoasca mult mai multi.

  Daca si tu vrei parerea mea, scrie-mi un e-mail la:florin@bughi.eu. Insa nu uita... parerea mea trebuie doar sa o consolideze pe a ta!
Florin B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfatul si parerea ta pot fi utile. Implica-te!