duminică, 10 ianuarie 2010

Sanatate, bani, sau amandoua?

     Stii, am constatat ca degeaba ai bani daca nu ai sanatate, insa totodata am constatat si ca, sanatatea fara bani care sa te faca sa simti ca traiesti, ca esti sanatos.. nu prea e buna. Insa, sa nu uitam... poti trai daca esti sanatos si nu ai bani, insa nu poti trai daca esti bolnav si ai bani! Asa ca din pricina acestui principiu, eu am ales sa traiesc mai mult pentru cei care merita, si mai putin pentru cei care nu merita, mai mult pentru mine, si mai putin pentru banii mei, mai mult pentru cunoastere si mai putin pentru distractie. Multi imi vor spune ca nu am un princiupiu sanatos, stiu asta. Intradevar, nu este un principiu sanatos pentru ratiunea umana, care sa nu uitam, ca isi creeaza propiile principii uneori chiar lipsite de adevar si fundamentalism.

     Deci dupa cum spuneam, nu este un principiu sanatos pentru partea mea atasata de teluric, dar este unul foarte bun pentru partea spirituala, pentru sufletul din mine. La urma urmei pentru mine asta este tot ceea ce conteaza. Acest trup in care sunt acum, si prin prisma caruia am ajuns la cunoasterea ratiunii si a creatiilor sale.. acest trup se degradeaza in timp... dispare, odata cu el dispare si informatia acumulata in acest timp, ma refer la informatia bruta. Insa toate trairile sentimentale, toate faptele debine, toata informatia sitetizata si intr-un final neta.. imi vor ramane pe veci. De aceea consider ca trebuie sa acaparez numai acele informatii care fac bine, de aceea prefer sa ofer tot si sa nu accept nimic, de aceea accept sa fac ce imi sta in putinta pentru cel care este nevoias si nu pentru cel care are. De aceea prefer sa ofer totul, ce tine de materie, acestei lumi si sa pastrez cu mine in univers, propia-mi multumire pentru ceea ce am facut. De aceea am invatat sa nu astept multumiri de la alti, de aceea am invatat sa nu fiu invidios, de aceea am invatat sa nu fiu foarte orgolios, de aceea am invatat ca daca ai sanatate le poti face pe toate atat pentru tine, cat si pentru ceilalti, iar daca esti bolnav, nu mai poti face prea multe pentru tine.. si poate nici nu ar avea rost, insa inca vei mai putea face foarte multe pentru ceilalti. Tu ce alegi? SANATATE SAU BANI!? sunt sigur ca pe amandou

da, asa etse... uneori se construiesc una pe cealalta... dar totul pleca de la SANATATE cel putin pe partea materiala. Bughi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfatul si parerea ta pot fi utile. Implica-te!